Logopedia

Logopedia

Główne obszary pracy to:

  • Trudności z pobieraniem pokarmu we wczesnym okresie życia dziecka – diagnoza i wsparcie w zakresie karmienia, pobierania pokarmu u noworodków i niemowląt.
  •  Dysfunkcje w zakresie rozwoju mowy i komunikacji – ocena i terapia w zakresie rozwoju mowy i komunikacji u dzieci z opóźnionym rozwojem mowy, ale także wsparcie logopedyczne u dzieci z niepełnosprawnością intelektualną, autyzmem i innymi trudnościami rozwojowymi.
  • Wady wymowy – diagnoza i terapia w obszarze wad wymowy.
  • Trudności z pobieraniem pokarmu u dzieci starszych – wsparcie w zakresie terapii karmienia dzieci starszych z wybiórczością pokarmową i trudnościami z jedzeniem.
  • Problemy z zakresu budowy aparatu artykulacyjnego – ocena i terapia przed i po podcięciu wędzidełka zarówno u noworodków, niemowlaków jak i dzieci starszych.
  • Wsparcie w terapii z zakresu innych specjalistów – opieka logopedyczna przed, w trakcie i po leczeniu ortodontycznym.

Pamiętajmy - nigdy nie jest za późno, aby wybrać się do logopedy!

Nasza kadra

Joanna Stój

neurologopeda

Jestem neurologopedą klinicznym,  terapeutą wczesnej interwencji, audiologiem, i protetykiem słuchu.

Ukończyłam pięcioletnie studia dzienne na kierunku Logopedia z audiologią na Uniwersytecie Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie oraz Policealną Szkołę Audiologii Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Kajetanach k. Warszawy. Jestem również absolwentem Podyplomowych studiów na Uniwersytecie Medycznym we Wrocławiu na kierunku Logopedia kliniczna z wczesną interwencją logopedyczną.

Na bieżąco podnoszę swoje kwalifikacje biorąc udział w licznych szkoleniach i kursach. Od 10 lat udaje mi się zdobywać wiedzę i doskonalić swoje umiejętności w pracy z dziećmi w różnych ośrodkach. Pracowałam w przedszkolach integracyjnych, ośrodku rewalidacyjnym, w poradni psychologiczno- pedagogicznej oraz świetlicy socjoterapeutycznej. Prowadzę swój gabinet neurologopedyczny, który pozwala mi rozwinąć skrzydła i daje satysfakcje z realnej pomocy małym podopiecznym.